tisdag 6 oktober 2009

TO START WITH...

Här är jag då igen. Bloggare. Efter mina underbara två år Italien återvände jag till sist till Sverige för att börja plugga, och i och med det trodde jag att det skulle bli slut på bloggandet. Jag menar, nu fanns det ju inte riktigt någon orsak till den italienska bloggen när jag ändå flyttat därifrån. Men jag måste nog erkänna att jag trots allt saknat det lite. De små inläggen, bilderna. Att bara få skriva av sig ibland. Och jag tänkte att det kanske ändå inte var så farligt att starta en ny blogg. Jag har ju trots allt flyttat till Norrköping - från att ha bott hela mitt liv i Stockholm (bortsett från de två åren i Florens, Italien) och begav mig nu till den lilla mysiga staden för att börja plugga Grafisk Design & Kommunikation på Linköpings Universitet!


Så det jag tänkte med den här bloggen var väl mer att bara få fram mina största intressen - bild, design, musik & mode - och få fram lite inspiration. Mitt lilla kryp in. Welcome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar